Jak fastfood využívá neuromarketing? A prochází láska k jídlu žaludkem nebo spíše mozkem? Jak mění sociální sítě náš mozek? A co s úzkostmi spojenými s užíváním sociálních sítí?
O tom si budou povídat s diváky v pondělí 4. listopadu od 17:30 do 19:00 v kině BIO OKO známá výživová specialistka Margit Slimáková a přední neurovědec Martin Jan Stránský. Tématem bude, jak spolu souvisí hlava, strava a lajky na Facebooku a proč jen stěží odoláváme nekvalitnímu jídlu a co nás tolik táhne k sociálním sítím.
Moderuje paralympijský cyklista Jiří Ježek.
Celý výtěžek diskuse bude věnován Sociální klinice, která poskytuje kvalitní terapeutické služby lidem, kteří se nacházejí v náročné životní situaci a nemohou si tyto služby z finančních důvodů dovolit. Partnerem akce je Poliklinika Na Národní a Nadační fond Karla Janečka, který bude výtěžek akce násobit tzv. zlatým řezem.