Reflexní terapie proti stresu a úzkosti

Od školáčků po seniory, všichni jsme v dnešní zrychlené době vystaveni stresu, nebo nás znenadání přepadnou všemožné obavy. Máme pro vás návod, jak oboje zvládnout pomocí reflexní terapie. Reflexologie zná 3 body, jejichž stimulací můžete sobě nebo druhým ulevit od přemíry zátěže a pocitů úzkosti. Jdeme na to!

 

1) Zápěstí

  • Reflexní bod je umístěn pod zápěstím, na šířku vašich dvou nehtů na palci od spodní hrany dlaně
  • Palec druhé ruky položte na místo, kde se zde žíla větví vedví (abyste žílu lépe rozpoznali, můžete sevřít ruku v pěst)
  • Ruku uvolněte a palcem té druhé tlačte na příslušný bod, dokud neucítíte mírnou bolest
  • Tímto tlakem bod jemně masírujte asi minutu
  • Zopakujte i na druhé ruce

 

2) Dlaň

  • Reflexní bod je umístěný pod palcem, mezi ukazováčkem a prostředníčkem, na masité části dlaně
  • Palce druhé ruky umístěte na bod, kružte a zvyšujte tlak, dokud ho vydržíte
  • Opakujte alespoň 10x a pak opakujte na druhé ruce

 

 

3) Nehty

  • Umístěte jeden palec na nehet druhého
  • Zatlačte na střed nehtu a držte asi 30 vteřin
  • Opakujte na druhé ruce

 

 

 

 

TIP! Další návody, jak si snadno sám pomoci najdete například v knize legendy české alternativní medicíny Jiřího Janči “Reflexní terapie rukou”. Knihu koupíte např. v online knihkupectví nakladatelství Eminent ZDE (doporučujeme využít akci “4 knihy za cenu 2”).

 

 

 

 

Foto:Stylecraze



Pokračováním užité této stránky souhlasíte s používáním cookies. Více informací

Použití cookies na této stránce je nastaveno ma "přijímat cookies". Toto nastavení vám dává nejlepší možností procházení našeho webu. Jestliže pokračujete v užívání tohoto webu beze změn tohoto nastavení, nebo kliknete na tlačítko "Souhlasím" níže přijímáte toto nastavení-

Zavřít